Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



dinsdag 17 januari 2012

lente in hartje winter


Ik zag een krokus, het gevoel van de lente....de eerste van het jaar, terwijl de grond nog winter is ! Ik werd er helemaal blij van....



Zo blij...dat ik een lente- swap heb gemaakt voor een vriendin van mij. Een verrassing voor haar en ik kon mijn weer uitleven in een swap, want daar heb ik de smaak van te pakken.

Berichtje van Thea
 Zoveel cadeautjes, allemaal ingepakt. Echt superlief. Vooral die broche met het hertje vindt ik supertof. Ik zou je adviseren om daar ook verder in te gaan. Of in die stijl... het is echt zo leuk gedaan. Mijn complimenten. Ik ga hem op een shirtje van Fay spelden. Want Fay vindt het ook echt geweldig. Je bent een schat!!!! 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke blog!!! En die broches helemaal geweldig!!!!
    Vind je het leuk een keer te swappen???

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...