Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



maandag 5 december 2011

naar de rommelmarkt


Joehee, een rommelmarkt...de kriebels zijn de avond ervoor al aanwezig. wat zal ik deze keer vinden? Ik nam mezelf voor om leuke plaatjes te vinden. oud en niet van deze tijd. nostalgie tot en met.

laarsjes voor Sofie 1 euro
Emma wilde wel mee. Ik vroeg me nog af wat ze dacht bij het woord ROMMELmarkt...het is een gek woord, maar daar zei ze niets over. Dus wij op weg in de auto al om 9.30 want ik wilde natuurlijk als eerste de hal binnenrennnen. Zitten we in de auto, zegt Emma: "mama, ik vind het zo gezellig. Hihi alsof ze mijn gedachten kon lezen, want dat voelde ik ook: een gezellig dochter- moeder momentje.
3 euro kreeg Emma in haar schatkistje en ze mocht ermee kopen wat ze wilde. Een kind kijkt anders dan een volwassene, zacht, schattig en lief daar ging ze voor. Een beer met hart 1 euro, een hondje in een mandje 1 euro, gegrabbel in een bak met allemaal poppetjes 1 euro. Emma heeft zelf gevraagd wat het kostte en dan keek ze in haar schatkistje of ze nog genoeg had. Wat een leerzame rekenles bedacht de juf in me, wat is ze al groot dacht ik met mijn moederhart.









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...