Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zaterdag 10 december 2011

en de poes liep zomaar met ons mee...

dit zou een mooie titel kunnen zijn voor een kinderboek.....

Vanochtend maakte we een ochtendwandelingtje toen we opeens "Miauw" hoorden...een zwarte poes kwam uit de struiken. Nu hebben wij zelf 2 poezen, waarvan de oudste een zwarte poes is, dus dit zou heel goed een kleintje van haar kunnen zijn. Maar goed, wij wandelden verder en de poes volgde ons met een solo van "poezengezang". Sofie vond het enig! en schaterlachte het uit. Om de poes nou te verjagen vond ik ook zo wat. We liepen naar huis en de poes wandelde mee. Ze leek wel uitgehongerd!
Thuis hebben we haar wat brokjes gegeven, die ze in een noodtime naar binnen werkte. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen, voor haar snuitje de deur dicht te gooien en haar jammerlijke mauwen door het glas horen, want dat houden poezen erg lang vol, weet ik uit ervaring.

Sofie kijkt toe
Na de smakelijk maaltijd was zo ineens weg, zoals ze ook plotseling gekomen was. Zou ze de weg terugvinden naar haar baasje? Of staat ze morgen weer voor de deur?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...