Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



maandag 20 juni 2011

pinksteren in de Ardennen


Emma heeft de schat gevonden
Loes en Dirk nodigden ons uit voor een weekendje Ardennen....helemaal leuk natuurlijk! We gingen met de gps schatten zoeken. Wat een geweldige uitvinding en heel kindvriendelijk want je wandelt en je zoekt een schat wat de spanning verhoogt. Het is dan de bedoeling dat je iets anders in het kistje stopt zodat de volgende schatzoeker het vindt. Nu vindt Mark het zo leuk dat hij al op zoek  is naar een eigen gps ontvanger. Het was voor Loes en Dirk wel even wennen met 2 kids de hele dag om zich heen; namelijk al om 6.30 gestommel van kindervoetjes en speelgoed dat op af en toe op de grond klettert, voortdurend kinderpraat, fruithapjes,op tijd eten, zwemmen in het bad maar na 1 minuut eruit omdat Sofie bibbert van de kou. In het huisje is Sofie gaan lopen van een stoel  naar een andere stoel... Joehee...Ze gaat lopen.  







Emma en Dirk speelden memory. Ze waren gewaagd aan elkaar hoor!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...